Popularne

  • Ekonomia a dyskryminacja kobietEkonomia a dyskryminacja kobiet
    Dyskryminacja kobiet ma swój początek w momencie pojawienia się kobiet na rynku pracy. Niestety głośne dyskusje o równości płci nie mają nic do powiedzenia w obliczy finansowej dyskryminacji kobiety. Wiele …
  • Odpowiedni bank dla firmyOdpowiedni bank dla firmy
    Nie każdy bank jest korzystny dla każdego rodzaju firmy. Wiele banków ukierunkowuje swoje działania na określone segmenty rynków. Są takie banki jakie skupiają się na oferowaniu swoich produktów dla korporacji. …
  • Funkcje finansówFunkcje finansów
    Przede wszystkim finanse zostały stworzone po to, aby możliwe było spełnianie określonych potrzeb ludzi, którzy je posiadają. Jest to główna i najbardziej powszechna funkcja finansów, jaka tylko ma miejsce na …

Najnowsze komentarze

    Jeśli udało ci się przebrnąć pozytywnie przez szereg formalności związanych z zakładaniem własnego biznesu, czekają cię kolejne etapy. Jednym z kolejnych kroków jest zatem budowanie wizerunku własnej firmy. W tym celu musimy przede wszystkim postawić na działania promocyjne, których celem będzie przyciągnięcie klientów właśnie do naszej firmy oraz zainteresowanie ich właśnie naszymi towarami czy usługami, przez nas świadczonymi. Budowanie wizerunku możemy rozpocząć na przykład od kampanii reklamowej, której przeprowadzenie możemy zlecić jednej z profesjonalnych agencji reklamowych. Musisz jednak liczyć się z tym, że jej koszty będą dość duże, ale jak podkreśla większość przedsiębiorców i właścicieli firm, w pierwszym okresie działalności to właśnie promocja jest najważniejsza. Tylko dzięki tego typu działaniom możemy pozyskać klientów. Wielu przedsiębiorców stawia także na udział w różnego rodzaju targach oraz imprezach promocyjnych, gdyż podczas nich można nawiązać bezpośredni kontakt z klientami.

    Comments are closed.