Popularne

  • Największe finanseNajwiększe finanse
    Im większe mamy w swoim zasięgu pieniądze, tym gorzej jest nam się w jakiś sposób próbować pogodzić z faktem, że czasami możemy ich nie otrzymać. Dla nas, jako dla osób …
  • Mieszkania okolice poznaniaMieszkania okolice poznania
    Lokale mieszkalne w okolicach Poznania. Nie jest żadną tajemnicą, że obecna sytuacja na polskim rynku mieszkaniowym jest dość skomplikowana: z jednej strony ceny lokali mieszkalnych w największych miastach nieustannie szybują, …
  • Dobra materialneDobra materialne
    Żadne z państw nie posiada nigdy identycznych warunków naturalnych. Powierzchni ani liczby ludności. Wpływa to na duże różnice, jakie można zaobserwować w gospodarkach tych państw. Niektóre kraje są położone w …

Najnowsze komentarze

    Sprzedaż jest jednym z najważniejszych działów wielu firm. Obecnie na rynkach produktów oraz usług, gdzie jest coraz większa konkurencja ze strony wielu firm działających również na rynkach globalnych, uzyskiwanie zysków oparte jest przede wszystkim na skutecznej sprzedaży. W ramach sprzedaży konieczne jest współdziałanie pomiędzy działami marketingu oraz sprzedaży. W zależności jaki produkt sprzedajemy możemy zawsze decydować się na stosowanie nieco innych metod, które mogłyby zachęcić klientów do zwiększonych zakupów. Jeśli sprzedajemy produkt dobrej jakości, ale nie markowy, możemy zawsze zastanowić się nad stosowaniem efektu skali. Przy takiej sprzedaży, nie zależy nam na wysokich zyskach z pojedynczego produktu. Znacznie ważniejsze jest uzyskanie dużego wolumenu sprzedaży, jaki pozwala uzyskiwać duże zyski w dużej sprzedaży. Atrakcyjna cena zawsze jest w stanie przyciągać znacznie większą liczbę klientów, którzy poszukują przede wszystkim oszczędności. Efekt skali nie jest dobrym rozwiązaniem w przypadku działania na rynku produktów snobistycznych. W przypadku produktów, przy jakich chcemy stworzyć wrażenie wysokiej jakości, musimy je również oferować za odpowiednie dużą cenę, co pozwala poczuć się klientom korzystającym z takich produktów, wyjątkowo.

    Comments are closed.