Popularne

  • Kapitał wstępnyKapitał wstępny
    Niewątpliwie wiele osób chciałoby rozkręcić swój własny biznes. Umożliwia to bowiem całkiem niezłe zarobki, szczególnie wtedy gdy biznes będzie naprawdę dobry i popularny. A żeby tak właśnie było, trzeba się …
  • Przyjmowanie pracownikówPrzyjmowanie pracowników
    Zatrudnianie osób, jakie mają u nas pracować, wiąże się przede wszystkim, z dość trudnym czasem, kiedy możemy mieć poważne problemy, z na przykład prowadzeniem pewnego rodzaju działania. Jeśli przygotujemy się …
  • Marketing mix jako podstawa kampanii reklamowejMarketing mix jako podstawa kampanii reklamowej
    Opracowując strategię i kampanię reklamową danego produktu, zakładamy, że musi on być przedstawiony odbiorcy jako produkt o najwyższej jakości, jedyny, wyjątkowy, elitarny. Szczególnie dotyczy to produktów drogich, skierowanych do określonych …

Najnowsze komentarze

    Mimo rozwoju nowych technologii, szybkości kontaktu na jaką pozwala internet, wciąż jedną z najpopularniejszych form na promocję firmy i sprzedaż pozostają imprezy targowe. Pojawia się wiele pytań na temat skuteczności tego typu działań. Wiele zależy od towaru, który chcemy promować i sprzedać. Jeśli jest nim na przykład wielka maszyna o wartości kilku milionów złotych, to trudno liczyć na to, że podczas imprezy sprzedamy kilka egzemplarzy. Sprzedaż takiego produktu trwa zazwyczaj dłużej, aczkolwiek zdarzają się i takie przypadki, że klient na targach dowiaduje się o urządzeniu i podejmuje decyzję o zakupie. Zwykle jednak sprzedaż poprzedzają wielomiesięczne prezentacje i długie negocjacje, dotyczące nie tylko ceny ale, co może nawet jest ważniejsze, późniejszej opieki serwisowej. Często zdarza się, że umowy na wielkie kwoty są finalizowane właśnie podczas targów. Skupienie wielu producentów oferujących rozwiązania z danej branży w jednym miejscu, ma zatem wiele plusów. Osoba, która planuje zakup, a jest jeszcze niezdecydowana, ma możliwość w miarę szybkiego dokonania porównania ofert.

    Comments are closed.