Popularne

  • Konkurencja cieszy konsumentaKonkurencja cieszy konsumenta
    Walka konkurencyjna na rynku to nic nowego. Przedsiębiorcy przez cały czas planują nowe formy walki z konkurencją. Pojedynek o klienta, ceny, jakość, kanały dystrybucji, reklamę toczy się na każdym polu …
  • Przyciąganie klientów do firmyPrzyciąganie klientów do firmy
    Działania na nowym rynku dla większości z nas nie są takie proste i naprawdę bardzo łatwo można się w nich pogubić. Dlatego też w większości osób zaczynają się naprawdę duże …
  • Porównaj kredytyPorównaj kredyty
    Wszyscy posiadamy różne mniejsze i większe wydatki. Nieraz w planie posiadamy kupno rzeczy, które niestety są niesamowicie drogie. Wiadomo, że uzbieranie kwoty potrzebnej przykładowo na wybudowanie domu zajęłoby nam kilkadziesiąt …

Najnowsze komentarze

    Mimo rozwoju nowych technologii, szybkości kontaktu na jaką pozwala internet, wciąż jedną z najpopularniejszych form na promocję firmy i sprzedaż pozostają imprezy targowe. Pojawia się wiele pytań na temat skuteczności tego typu działań. Wiele zależy od towaru, który chcemy promować i sprzedać. Jeśli jest nim na przykład wielka maszyna o wartości kilku milionów złotych, to trudno liczyć na to, że podczas imprezy sprzedamy kilka egzemplarzy. Sprzedaż takiego produktu trwa zazwyczaj dłużej, aczkolwiek zdarzają się i takie przypadki, że klient na targach dowiaduje się o urządzeniu i podejmuje decyzję o zakupie. Zwykle jednak sprzedaż poprzedzają wielomiesięczne prezentacje i długie negocjacje, dotyczące nie tylko ceny ale, co może nawet jest ważniejsze, późniejszej opieki serwisowej. Często zdarza się, że umowy na wielkie kwoty są finalizowane właśnie podczas targów. Skupienie wielu producentów oferujących rozwiązania z danej branży w jednym miejscu, ma zatem wiele plusów. Osoba, która planuje zakup, a jest jeszcze niezdecydowana, ma możliwość w miarę szybkiego dokonania porównania ofert.

    Comments are closed.