Popularne

  • Studencka ekonomia. Podstawa sukcesuStudencka ekonomia. Podstawa sukcesu
    Student to osoba, która zna się na oszczędnościach jak mało kto. Mieszkanie w akademiku, studiowanie przez praktycznie cały dzień a do tego niezliczone imprezy dają podstawę, aby sądzić, że w …
  • Załóż własny biznesZałóż własny biznes
    XXI wiek to przede wszystkim taki wiek, w którym to coraz więcej ludzi decyduje się na to, aby tak postępować, aby ich życie było jak najbardziej komfortowe. Jednakże, co my …
  • Klasyfikacja handluKlasyfikacja handlu
    Każdy nowoczesny kraj prowadzi zazwyczaj ożywioną wymianę dóbr i usług, handel międzynarodowy zaś odgrywa bardzo ważną rolę w tworzeniu dochodu narodowego. Nauki ekonomiczne stworzyły już wiele rozmaitych klasyfikacji handlu. Podstawowe …

Najnowsze komentarze

    Mimo rozwoju nowych technologii, szybkości kontaktu na jaką pozwala internet, wciąż jedną z najpopularniejszych form na promocję firmy i sprzedaż pozostają imprezy targowe. Pojawia się wiele pytań na temat skuteczności tego typu działań. Wiele zależy od towaru, który chcemy promować i sprzedać. Jeśli jest nim na przykład wielka maszyna o wartości kilku milionów złotych, to trudno liczyć na to, że podczas imprezy sprzedamy kilka egzemplarzy. Sprzedaż takiego produktu trwa zazwyczaj dłużej, aczkolwiek zdarzają się i takie przypadki, że klient na targach dowiaduje się o urządzeniu i podejmuje decyzję o zakupie. Zwykle jednak sprzedaż poprzedzają wielomiesięczne prezentacje i długie negocjacje, dotyczące nie tylko ceny ale, co może nawet jest ważniejsze, późniejszej opieki serwisowej. Często zdarza się, że umowy na wielkie kwoty są finalizowane właśnie podczas targów. Skupienie wielu producentów oferujących rozwiązania z danej branży w jednym miejscu, ma zatem wiele plusów. Osoba, która planuje zakup, a jest jeszcze niezdecydowana, ma możliwość w miarę szybkiego dokonania porównania ofert.

    Comments are closed.