Popularne

  • Finanse w przedsiębiorstwieFinanse w przedsiębiorstwie
    Finanse przedsiębiorstw to bardzo ważna dziedzina życia społecznego. Wiadomo, że poprzez biznes, można kierować każdym przedsiębiorstwem, a jego stałym elementem są właśnie finanse. Poprzez finanse można rozumieć sposób rozporządzania środkami …
  • Jak zaoszczędzić na comiesięcznych opłatachJak zaoszczędzić na comiesięcznych opłatach
    Każdy z nas co miesiąc wykonuje kilka przelewów bankowych. Chodzi tutaj o zapłatę rachunków za wodę, kanalizację, gaz czy prąd. Dodatkowo dochodzą opłaty abonamentowe za telefon, telewizję i Internet. Jeśli …
  • Otwieramy biznesOtwieramy biznes
    W czasach kryzysu coraz więcej ludzie zaczyna martwić się o swoje miejsce do pracy. Powodem tego może być przede wszystkim bardzo mocno osadzony w naszych realiach kryzys gospodarczy, który zaczyna …

Najnowsze komentarze

    Mimo rozwoju nowych technologii, szybkości kontaktu na jaką pozwala internet, wciąż jedną z najpopularniejszych form na promocję firmy i sprzedaż pozostają imprezy targowe. Pojawia się wiele pytań na temat skuteczności tego typu działań. Wiele zależy od towaru, który chcemy promować i sprzedać. Jeśli jest nim na przykład wielka maszyna o wartości kilku milionów złotych, to trudno liczyć na to, że podczas imprezy sprzedamy kilka egzemplarzy. Sprzedaż takiego produktu trwa zazwyczaj dłużej, aczkolwiek zdarzają się i takie przypadki, że klient na targach dowiaduje się o urządzeniu i podejmuje decyzję o zakupie. Zwykle jednak sprzedaż poprzedzają wielomiesięczne prezentacje i długie negocjacje, dotyczące nie tylko ceny ale, co może nawet jest ważniejsze, późniejszej opieki serwisowej. Często zdarza się, że umowy na wielkie kwoty są finalizowane właśnie podczas targów. Skupienie wielu producentów oferujących rozwiązania z danej branży w jednym miejscu, ma zatem wiele plusów. Osoba, która planuje zakup, a jest jeszcze niezdecydowana, ma możliwość w miarę szybkiego dokonania porównania ofert.

    Comments are closed.