Popularne

  • Najbardziej znane kredyty krótkoterminoweNajbardziej znane kredyty krótkoterminowe
    O kredytach krótkoterminowych można powiedzieć, że są doskonałym rozwiązaniem dla wszystkich tych, którzy pilnie potrzebują dość dużej ilości pieniędzy, a nie mają innego źródła pozwalającego na osiągnięcie tego celu. Wielką …
  • Reklama w internecieReklama w internecie
    Reklama w internecie. Internet stał się już w dzisiejszych czasach medium popularniejszym niż wszystkie inne i to zdecydowanie. Stąd też ruch w internecie jest warty ogromne sumy pieniędzy. Wiedzą o …
  • Pozycjonalna ekonomiaPozycjonalna ekonomia
    Pozycjonalna ekonomia jest jedną z rozlicznych dyscyplin o charakterze naukowym. Przedmiotem jej zainteresowania jest przede wszystkim analizowanie zachowań, usług, dóbr oraz społecznych relacji, a także charakteryzujących się niską częstotliwością występowania …

Najnowsze komentarze

    Mimo rozwoju nowych technologii, szybkości kontaktu na jaką pozwala internet, wciąż jedną z najpopularniejszych form na promocję firmy i sprzedaż pozostają imprezy targowe. Pojawia się wiele pytań na temat skuteczności tego typu działań. Wiele zależy od towaru, który chcemy promować i sprzedać. Jeśli jest nim na przykład wielka maszyna o wartości kilku milionów złotych, to trudno liczyć na to, że podczas imprezy sprzedamy kilka egzemplarzy. Sprzedaż takiego produktu trwa zazwyczaj dłużej, aczkolwiek zdarzają się i takie przypadki, że klient na targach dowiaduje się o urządzeniu i podejmuje decyzję o zakupie. Zwykle jednak sprzedaż poprzedzają wielomiesięczne prezentacje i długie negocjacje, dotyczące nie tylko ceny ale, co może nawet jest ważniejsze, późniejszej opieki serwisowej. Często zdarza się, że umowy na wielkie kwoty są finalizowane właśnie podczas targów. Skupienie wielu producentów oferujących rozwiązania z danej branży w jednym miejscu, ma zatem wiele plusów. Osoba, która planuje zakup, a jest jeszcze niezdecydowana, ma możliwość w miarę szybkiego dokonania porównania ofert.

    Comments are closed.