Popularne

  • Po co exportujemy?Po co exportujemy?
    Z roku na rok w gospodarce poszczególnych krajów coraz większą rolę odgrywa wymiana międzynarodowa oraz pozyskiwanie zagranicznych partnerów biznesowych. Wchodzenie na nowe rynki to ogromna szansa na zwiększenie zysków ze …
  • Inflacja zżera nasze oszczędnościInflacja zżera nasze oszczędności
    Według najnowszych danych Głównego Urzędu Statystycznego, od początku roku inflacja wzbiła się już do poziomu ponad pięciu procent. Jest to najwyższy wskaźnik od ponad jedenastu lat, kiedy to udało nam …
  • Mieszanki nasion trawMieszanki nasion traw
    Mieszanki nasion traw. Każda sfera naszego życia wymaga zwiększania komfortu oraz odczuwania piękna. Nie inaczej jest gdy chodzi o pielęgnowanie otoczenia naszego domu, czy okolicznych terenów naturalnych. Wiele osób korzysta …

Najnowsze komentarze

    W czasach kiedy firmy zmuszone są radzić sobie na konkurencyjnym rynku, ważną kwestią pozostają kontakty z prasą, czyli tzw. public relations. Wiele podmiotów gospodarczych zastanawia się, jak najlepiej i najskuteczniej dotrzeć do odbiorców, sprawić by grupa klientów zainteresowała się daną firmą. Rozwiązaniem może być prowadzenie szeroko zakrojonych działań komunikacyjnych. Działania PR mogą być bardzo atrakcyjne i pozwolić na odpowiednie spozycjonowanie firmy w świadomości klientów. Trzeba pamiętać, że budowanie wizerunku to proces długotrwały, zatem działania muszą być stałe i konsekwentne. Jednym z ważniejszych elementów PR jest budowa kontaktów z dziennikarzami. Większość branż ma tytuły tworzone z myślą konkretnie o niej. Dziennikarze tych mediów część swojej pracy opierają na komunikatach prasowych, które są do nich wysyłane. Na pewno zainteresują ich informacje o wprowadzanych wdrożeniach, podpisanych umowach, nowych produktach i usługach. Dobrze jest więc skorzystać z takiej drogi komunikacji z klientem.

    Comments are closed.