Popularne

  • Najlepsza księgowość dla firmyNajlepsza księgowość dla firmy
    Gdybyśmy mieli powiedzieć, jaka forma zarabiania uważana jest powszechnie za najbardziej atrakcyjną i dającą najwięcej korzyści, nasz wybór mógłby być tylko i wyłącznie jeden – oczywiście jest to własna firma, …
  • Studencka ekonomia. Podstawa sukcesuStudencka ekonomia. Podstawa sukcesu
    Student to osoba, która zna się na oszczędnościach jak mało kto. Mieszkanie w akademiku, studiowanie przez praktycznie cały dzień a do tego niezliczone imprezy dają podstawę, aby sądzić, że w …
  • Wzrost wiedzy ekonomicznejWzrost wiedzy ekonomicznej
    Aktualnie na świecie nie brakuje firm, które przez kryzys przeszły suchą stopą i mogą pochwalić się wręcz drastycznym wzrostem zysków w czasie, gdy recesja dobijała wielu konkurentów. Oczywiście więcej firm …

Najnowsze komentarze

    Jedną z nowych form promocji i komunikacji firmy z klientami jest prowadzenie ineternetowych blogów. Forma dużo zyskuje dzięki możliwości dwustronnego przepływu informacji. Wszyscy zdają sobie dziś sprawę z tego, jak ważna jest kwestia kontaktu z odbiorcami. Firmy mogą sobie w ten sposób zbudować odpowiedni autorytet. Blogi ostatnimi czasy zostały silnie wypromowane przez polityków, którzy wykorzystują ten sposób do kontaktów z wyborcami. Dostrzeżono, że ważna jest możliwość wymiany opinii, myśli, a także emocji. Warto więc skorzystać z tego narzędzia również do kontaktów z klientami. Strony i witryny internetowe firm są w dzisiejszym świecie standardem, niewiele jednak wciąż korzysta z możliwości, jakie daje prowadzenie swojego dziennika w internecie. Blog biznesowy może być doskonały w tym zakresie, głównie dlatego, że niemal od razu po prezentacji produktu, zyskuje się opinie użytkowników, poznając ich reakcję na proponowany towar. Jeśli są one pozytywne sprzedaż powinna szybko wzrosnąć.

    Comments are closed.