Popularne

  • Najlepsza księgowość dla firmyNajlepsza księgowość dla firmy
    Gdybyśmy mieli powiedzieć, jaka forma zarabiania uważana jest powszechnie za najbardziej atrakcyjną i dającą najwięcej korzyści, nasz wybór mógłby być tylko i wyłącznie jeden – oczywiście jest to własna firma, …
  • Po co exportujemy?Po co exportujemy?
    Z roku na rok w gospodarce poszczególnych krajów coraz większą rolę odgrywa wymiana międzynarodowa oraz pozyskiwanie zagranicznych partnerów biznesowych. Wchodzenie na nowe rynki to ogromna szansa na zwiększenie zysków ze …
  • Konkurencja cieszy konsumentaKonkurencja cieszy konsumenta
    Walka konkurencyjna na rynku to nic nowego. Przedsiębiorcy przez cały czas planują nowe formy walki z konkurencją. Pojedynek o klienta, ceny, jakość, kanały dystrybucji, reklamę toczy się na każdym polu …

Najnowsze komentarze

    Jedną z nowych form promocji i komunikacji firmy z klientami jest prowadzenie ineternetowych blogów. Forma dużo zyskuje dzięki możliwości dwustronnego przepływu informacji. Wszyscy zdają sobie dziś sprawę z tego, jak ważna jest kwestia kontaktu z odbiorcami. Firmy mogą sobie w ten sposób zbudować odpowiedni autorytet. Blogi ostatnimi czasy zostały silnie wypromowane przez polityków, którzy wykorzystują ten sposób do kontaktów z wyborcami. Dostrzeżono, że ważna jest możliwość wymiany opinii, myśli, a także emocji. Warto więc skorzystać z tego narzędzia również do kontaktów z klientami. Strony i witryny internetowe firm są w dzisiejszym świecie standardem, niewiele jednak wciąż korzysta z możliwości, jakie daje prowadzenie swojego dziennika w internecie. Blog biznesowy może być doskonały w tym zakresie, głównie dlatego, że niemal od razu po prezentacji produktu, zyskuje się opinie użytkowników, poznając ich reakcję na proponowany towar. Jeśli są one pozytywne sprzedaż powinna szybko wzrosnąć.

    Comments are closed.