Popularne

  • Czasem lepiej stać na uboczu
    Na pewno własny interes niesie ze sobą ogromne ryzyko, ale warto się zastanowić czy opłaca się go podjąć. Wydaję się, że tak, w końcu zawsze to jakiś zastrzyk pieniędzy, ale …
  • Ekonomiczne szkolenia
    Jeśli ktoś interesuje się ekonomią, na pewno na takie szkolenia powinien się udawać. Dzięki temu w znacznym stopniu zwiększałaby się jego wiedza. Jak najbardziej stanowiłoby to dla każdego bardzo dobrą …
  • Ekonomia a dyskryminacja kobiet
    Dyskryminacja kobiet ma swój początek w momencie pojawienia się kobiet na rynku pracy. Niestety głośne dyskusje o równości płci nie mają nic do powiedzenia w obliczy finansowej dyskryminacji kobiety. Wiele …

Najnowsze komentarze

    Jak wskazują teorie zarządzania marketing jest dźwignią biznesu. Współcześnie bez skutecznych działań marketingowych bardzo trudno jest prowadzić działalność gospodarczą. Wynika to między innymi z tego, że na poszczególnych rynkach jest coraz większa konkurencja. Rynki lokalne w coraz większym stopniu stają się rynkami globalnymi. Z tego powodu konkurencja jest coraz silniejsza, co wymaga przeznaczania znacznie większych środków finansowych na inwestowanych w promocję, czy narzędzia marketingowe. Z drugiej strony coraz większa liczba firm stawia na nowoczesne formy marketingu. Takie narzędzia znajdziemy między innymi w sieci, gdzie możemy korzystać z wielu multimedialnych form reklamy i promocji. W tradycyjnych formach marketingu, również możemy spotkać się z wykorzystywaniem coraz bardziej nowoczesnych narzędzi do jakich możemy zaliczyć wykorzystywanie marketingu przez telefony komórkowe, czy lokowanie produktów. Ważne jest, by marketing opierał się na planie, który jest spójny. W ten sposób przekaz może być odpowiednio dostosowany do poszczególnych segmentów klientów. Nie możemy również zapominać, by prowadzić badania, co do skuteczności prowadzonych działań marketingowych, co pozwala na lepsze dysponowanie pieniędzmi.

    Comments are closed.