Popularne

  • Etyka w biznesieEtyka w biznesie
    Zmiana zaczyna się od pojedynczej jednostki. Można powiedzieć, że tak jest zawsze. W biznesie jednak trudno nie zgodzić się z tym, że pracodawcy często wymuszają na swoich pracownikach nieetyczne zachowania …
  • Zmiany na rynku walutowymZmiany na rynku walutowym
    Wszyscy inwestorzy z zapartym tchem obserwują sytuację na rynku światowym. Każde wahanie w sprzedaży światowych gigantów ma ogromny wpływ na gospodarkę. Inwestorzy są niczym płochliwe ryby – jedno niepewne, nieuzasadnione …
  • Lokata bankowa bezpieczną formą inwestycjiLokata bankowa bezpieczną formą inwestycji
    Najogólniej o inwestowaniu można powiedzieć, że jest to niejako balansowania na krawędzi, gdzie człowiek tak naprawdę w większości przypadków nie może być do samego końca pewien czy dane działanie rynkowe …

Najnowsze komentarze

    Jak wskazują teorie zarządzania marketing jest dźwignią biznesu. Współcześnie bez skutecznych działań marketingowych bardzo trudno jest prowadzić działalność gospodarczą. Wynika to między innymi z tego, że na poszczególnych rynkach jest coraz większa konkurencja. Rynki lokalne w coraz większym stopniu stają się rynkami globalnymi. Z tego powodu konkurencja jest coraz silniejsza, co wymaga przeznaczania znacznie większych środków finansowych na inwestowanych w promocję, czy narzędzia marketingowe. Z drugiej strony coraz większa liczba firm stawia na nowoczesne formy marketingu. Takie narzędzia znajdziemy między innymi w sieci, gdzie możemy korzystać z wielu multimedialnych form reklamy i promocji. W tradycyjnych formach marketingu, również możemy spotkać się z wykorzystywaniem coraz bardziej nowoczesnych narzędzi do jakich możemy zaliczyć wykorzystywanie marketingu przez telefony komórkowe, czy lokowanie produktów. Ważne jest, by marketing opierał się na planie, który jest spójny. W ten sposób przekaz może być odpowiednio dostosowany do poszczególnych segmentów klientów. Nie możemy również zapominać, by prowadzić badania, co do skuteczności prowadzonych działań marketingowych, co pozwala na lepsze dysponowanie pieniędzmi.

    Comments are closed.