Popularne

  • Jak na to wpadlem?
    Podstawowe pytanie jakie mozna by mi bylo teraz zadac brzmi: Jak na to wpadles? Nie chce byc nieskromny, ale ja po prostu mam nosa do interesów. W koncu kazdy z …
  • Ryzyko i inwestowanie
    Każdy, kto prowadzi swój własny biznes zawsze zadaje sobie pytanie, w jaki sposób mądrze inwestować. Mądrze to znaczy tak, aby przyniosło to oczekiwane efekty w postaci wymiernych korzyści finansowych. Przede …
  • Najważniejsze finanse
    Gdy słyszymy rozmowy na temat finansów, to nie zawsze nas to interesuje, ponieważ nie zawsze potrafimy się wypowiedzieć na ten temat. Jednak mimo wszystko jest bardzo dużo osób, które wiedzą …

Najnowsze komentarze

    Opracowując strategię i kampanię reklamową danego produktu, zakładamy, że musi on być przedstawiony odbiorcy jako produkt o najwyższej jakości, jedyny, wyjątkowy, elitarny. Szczególnie dotyczy to produktów drogich, skierowanych do określonych grup odbiorców. Kupując samochód za kilkaset tysięcy złotych, klient powinien odnieść wrażenie, że tak jak kupowany pojazd, tak i on sam jest osobą wyjątkową. Oprawa kampanii, czyli reklama produktu musi być także najwyższej jakości, z reguły oparta jest na bardzo dobrze wyreżyserowanych filmach reklamowych z udziałem znanych aktorów, dziennikarzy, celebrytów, których ludzie cenią i lubią. Należy jednak pamiętać, że każdy produkt musi mieć inne założenia reklamowe, również należy wziąć pod uwagę potencjalną grupę odbiorców reklamy. Posługując się dalej przykładem reklamy drogiego samochodu, wiemy, że jej bohaterem nie może być np. młody człowiek preferujący szybki motocykl, ale stateczny biznesmen, o nienagannej prezencji. Znajomość psychologii jest w marketingu niezbędna, przekłada się to w efekcie finalnym na wynik finansowy danego biznesu.

    Comments are closed.