Popularne

  • Kraje postsocjalistyczneKraje postsocjalistyczne
    W wyniku przemian ustrojowych w krajach Europy Środkowo-Wschodniej w przypadku ochrony zdrowia tradycyjnie przyjęto rozwiązanie ubezpieczeniowe. Na przykład na Węgrzech, gdzie zastosowano tę metodę, świadczenia były finansowane w następujący sposób: …
  • Weekend majowy zakopaneWeekend majowy zakopane
    Atrakcje w Zakopanem. W kalendarzu z łatwością można znaleźć daty, które pozwalają na dłuższy wypoczynek bez potrzeby brania urlopu bądź też tylko w niewielkiej ilości. Takim terminem bez wątpienia jest …
  • Pieniądze gromadzone na konciePieniądze gromadzone na koncie
    Bardzo duża liczba osób gromadzi pieniądze na kontach bankowych, bowiem tam są one w zasadzie najbezpieczniejsze. Nikt nam ich bowiem nie ukradnie, a można ich jeszcze efektownie pomnożyć. Warto zaznaczyć, …

Najnowsze komentarze

    Opracowując strategię i kampanię reklamową danego produktu, zakładamy, że musi on być przedstawiony odbiorcy jako produkt o najwyższej jakości, jedyny, wyjątkowy, elitarny. Szczególnie dotyczy to produktów drogich, skierowanych do określonych grup odbiorców. Kupując samochód za kilkaset tysięcy złotych, klient powinien odnieść wrażenie, że tak jak kupowany pojazd, tak i on sam jest osobą wyjątkową. Oprawa kampanii, czyli reklama produktu musi być także najwyższej jakości, z reguły oparta jest na bardzo dobrze wyreżyserowanych filmach reklamowych z udziałem znanych aktorów, dziennikarzy, celebrytów, których ludzie cenią i lubią. Należy jednak pamiętać, że każdy produkt musi mieć inne założenia reklamowe, również należy wziąć pod uwagę potencjalną grupę odbiorców reklamy. Posługując się dalej przykładem reklamy drogiego samochodu, wiemy, że jej bohaterem nie może być np. młody człowiek preferujący szybki motocykl, ale stateczny biznesmen, o nienagannej prezencji. Znajomość psychologii jest w marketingu niezbędna, przekłada się to w efekcie finalnym na wynik finansowy danego biznesu.

    Comments are closed.