Popularne

  • Przyjmowanie pracownikówPrzyjmowanie pracowników
    Zatrudnianie osób, jakie mają u nas pracować, wiąże się przede wszystkim, z dość trudnym czasem, kiedy możemy mieć poważne problemy, z na przykład prowadzeniem pewnego rodzaju działania. Jeśli przygotujemy się …
  • Rynek walutowy 2Rynek walutowy 2
    W bardziej profesjonalnym ujęciu finanse oznaczają między innymi rynki walutowe. Mówiąc natomiast bardziej precyzyjnie, chodzi w tym momencie o inwestowanie w waluty – to jest naprawdę spore pole do popisu …
  • Poszukiwanie pracownikówPoszukiwanie pracowników
    Kiedy prowadzi się własny biznes, w pewnym momencie konieczne okazuje się zatrudnienie pracowników. Dzieje się tak wówczas, gdy firma się rozwija i coraz lepiej prosperuje, a jedna czy dwie osoby …

Najnowsze komentarze

    Bardzo popularną formą na promocję firmy jest rozdawanie gadżetów z logiem przedsiębiorstwa. Najczęściej są to długopisy, smycze, zapalniczki, zapałki, czy pendrivy. Rzeczy, które są względnie tanie, a zazwyczaj często się z nich korzysta. Któż nie otrzymał nigdy takiego upominku gratis? Zapewne trudno będzie kogoś takiego znaleźć. Niedawna nowelizacja ustawy uderza w taką reklamę. Otóż od 1 kwietnia 2011 roku nie można już odliczać VAT od rozdawanych upominków. Przedsiębiorca musi osobno odprowadzić podatek za rozdane gadżety, co sprawia, że znacznie rośnie koszt promocji. Jest jednak sposób na uniknięcie zapłaty. Trzeba podpisać umowę z agencją reklamową bądź marketingową na obsługę akcji promocyjnej. Wówczas firma płaci za usługę, a w ten koszt już jest wliczony podatek VAT od zakupionych towarów. Nieodpłatne przekazanie gadżetów nie będzie wówczas opodatkowane. Takie rozwiązanie ma jednak swoją wadę. Od podatku będzie można bowiem odliczyć tylko koszt akcji promocyjnej jaką wykona kooperant.

    Comments are closed.