Popularne

  • Żyj oszczędnieŻyj oszczędnie
    Każdy z nas doskonale wie o tym, że w dzisiejszych czasach bardzo ważnym jest przede wszystkim to, aby posiadać odpowiednie zabezpieczenie finansowe, dzięki któremu wszelkie niespodziewane wydatki nie są człowiekowi …
  • łatwy do obsługo forexłatwy do obsługo forex
    Wśród moich znajomych krąży pogłoska, że forex jest spełnieniem marzeń każdego inwestora. Postanowiłam to sprawdzić, gdyż moja wrodzona ciekawskość nie pozwala mi na bierność w takich sprawach. Po poszukiwaniach w …
  • Platformy forex rankingPlatformy forex ranking
    Jak inwestować pieniądze?. Większość z nas posiada większe lub mniejsze oszczędności, które mają służyć za zabezpieczenie w ciężkich chwilach. Mało osób jednak wie, że pieniądze można inwestować i pomnażać w …

Najnowsze komentarze

    Bardzo popularną formą na promocję firmy jest rozdawanie gadżetów z logiem przedsiębiorstwa. Najczęściej są to długopisy, smycze, zapalniczki, zapałki, czy pendrivy. Rzeczy, które są względnie tanie, a zazwyczaj często się z nich korzysta. Któż nie otrzymał nigdy takiego upominku gratis? Zapewne trudno będzie kogoś takiego znaleźć. Niedawna nowelizacja ustawy uderza w taką reklamę. Otóż od 1 kwietnia 2011 roku nie można już odliczać VAT od rozdawanych upominków. Przedsiębiorca musi osobno odprowadzić podatek za rozdane gadżety, co sprawia, że znacznie rośnie koszt promocji. Jest jednak sposób na uniknięcie zapłaty. Trzeba podpisać umowę z agencją reklamową bądź marketingową na obsługę akcji promocyjnej. Wówczas firma płaci za usługę, a w ten koszt już jest wliczony podatek VAT od zakupionych towarów. Nieodpłatne przekazanie gadżetów nie będzie wówczas opodatkowane. Takie rozwiązanie ma jednak swoją wadę. Od podatku będzie można bowiem odliczyć tylko koszt akcji promocyjnej jaką wykona kooperant.

    Comments are closed.