Popularne

  • Wynajmowane lokum na firmęWynajmowane lokum na firmę
    Wiele osób stara się w dzisiejszych czaszach znaleźć sporo możliwości na powiększenie ilości swoich zarobków. W wielu wypadkach trzeba się naprawdę dobrze zastanowić względem tego jak można by powiększyć zyski …
  • Koszty działalności ekonomicznejKoszty działalności ekonomicznej
    Koszty działalności ekonomicznej powinny być na tyle niskie, by opłacalne było prowadzenie działań na rynku gospodarczym. Obecnie coraz większa liczba firm poszukuje możliwości ograniczania wydatków na prowadzoną działalność. Z taką …
  • 7 rad na sukces7 rad na sukces
    Istnieje wiele sposobów na to by zwiększyć swoje zyski na stronie internetowej. Jednak uściślić je można w liczbie siedem. Są to proste rady, które zaprowadzić nas mogą na sam szczyt. …

Najnowsze komentarze

    Bardzo popularną formą na promocję firmy jest rozdawanie gadżetów z logiem przedsiębiorstwa. Najczęściej są to długopisy, smycze, zapalniczki, zapałki, czy pendrivy. Rzeczy, które są względnie tanie, a zazwyczaj często się z nich korzysta. Któż nie otrzymał nigdy takiego upominku gratis? Zapewne trudno będzie kogoś takiego znaleźć. Niedawna nowelizacja ustawy uderza w taką reklamę. Otóż od 1 kwietnia 2011 roku nie można już odliczać VAT od rozdawanych upominków. Przedsiębiorca musi osobno odprowadzić podatek za rozdane gadżety, co sprawia, że znacznie rośnie koszt promocji. Jest jednak sposób na uniknięcie zapłaty. Trzeba podpisać umowę z agencją reklamową bądź marketingową na obsługę akcji promocyjnej. Wówczas firma płaci za usługę, a w ten koszt już jest wliczony podatek VAT od zakupionych towarów. Nieodpłatne przekazanie gadżetów nie będzie wówczas opodatkowane. Takie rozwiązanie ma jednak swoją wadę. Od podatku będzie można bowiem odliczyć tylko koszt akcji promocyjnej jaką wykona kooperant.

    Comments are closed.