Popularne

  • Etyka w biznesieEtyka w biznesie
    Zmiana zaczyna się od pojedynczej jednostki. Można powiedzieć, że tak jest zawsze. W biznesie jednak trudno nie zgodzić się z tym, że pracodawcy często wymuszają na swoich pracownikach nieetyczne zachowania …
  • Kieszonkowe dla dzieciKieszonkowe dla dzieci
    Kieszonkowe dla każdego z dzieci, są idealne, trzeba jednak dawać je w ograniczony sposób. Dzieci, jakie są małe, pomagają nam w polepszeniu wielu ważnych dla nas rzeczy. Trzeba im jednak …
  • Potrzeby konsumentów na pierwszym miejscuPotrzeby konsumentów na pierwszym miejscu
    Słowo kryzys pada już coraz częściej nie tylko w mediach, ale również w czasie zwyczajnych rozmów, jakie słyszy się na co dzień. Ludzie coraz bardziej zaciskają pasa, pracodawcy decydują się …

Najnowsze komentarze

    Z roku na rok w gospodarce poszczególnych krajów coraz większą rolę odgrywa wymiana międzynarodowa oraz pozyskiwanie zagranicznych partnerów biznesowych. Wchodzenie na nowe rynki to ogromna szansa na zwiększenie zysków ze sprzedaży. Nic więc dziwnego, że na ten krok decyduje się coraz więcej firm, które mają ustabilizowaną pozycję w kraju. Eksportuje się przede wszystkim te dobra, które kraj posiada w nadwyżce. Produkty promuje się w różny sposób. Za granica można otwierać filie i oddziały firmy, praktykowanym rozwiązanie jest również zatrudnianie pośredników handlowych. Od jakiegoś czasu popularne jest również promowanie firmy drogą internetową. Zamówienia przez internet są zazwyczaj zautomatyzowane, klient może je wykonać samodzielnie o dowolnej porze. Towary zaś dostarczane są pod wskazany adres. Zwykle trudno jest przekonać obcokrajowców do zakupu produktów nieznanej marki. Zwykle preferują oni rodzime wyroby. By zdecydowali się na import konieczna jest odpowiednia promocja oraz dobra reklama.

    Comments are closed.