Popularne

  • W interesach nie ma chwili na zawahaniaW interesach nie ma chwili na zawahania
    W biznesie trzeba się poruszać konsekwentnie, kiedy jakieś zawahania jest ogromne prawdopodobieństwo porażki. Konkurencja tylko czeka, aż będzie mogła zaatakować. To nie przelewki, trzeba w miarę swoich możliwości bronić pomysł, …
  • Reklama w internecieReklama w internecie
    Reklama w internecie. Internet stał się już w dzisiejszych czasach medium popularniejszym niż wszystkie inne i to zdecydowanie. Stąd też ruch w internecie jest warty ogromne sumy pieniędzy. Wiedzą o …
  • Duże pieniądze to do siebie ma biznesDuże pieniądze to do siebie ma biznes
    Własny interes to dopiero jest ciekawy pomysł. Dokładnie, tylko doświadczeni są świadomi ile potrzeba wysiłku, zaangażowania. Zanim cokolwiek się osiągnie, trzeba włożyć kapitał finansowy, po prostu zainwestować. Wiadomo są to …

Najnowsze komentarze

    Pozycjonalna ekonomia jest jedną z rozlicznych dyscyplin o charakterze naukowym. Przedmiotem jej zainteresowania jest przede wszystkim analizowanie zachowań, usług, dóbr oraz społecznych relacji, a także charakteryzujących się niską częstotliwością występowania zasobów. Generalnie rzecz biorąc, chodzi w tym momencie o takie rzeczy i wartości, które poprzez to, że są atrakcyjne z wielu powodów, występują rzadko i są na rynku niezmiernie pożądane. Można tutaj w ramach przykładów wymienić między innymi atrakcyjne stanowiska pracy czy luksusowe mieszkania. Są to zatem takie dobra, które w pojęciu ogólnym uchodzą za ekskluzywne. Jednym z założeń, na których bazuje ekonomia pozycjonalna jest takie założenie, które mówi o tym, że jednym z efektów wzrostu gospodarczego jest rozszerzanie się sfery konsumpcji publicznej. Pomimo jednak tego, występują tutaj takie dobra prywatne, które są dostępne jedynie dla dość zawężonego grona odbiorców – nie wszystkich bowiem na nie stać, ponieważ są bardzo kosztowne.

    Comments are closed.