Popularne

  • Promocja z myśleniem kilka lat naprzódPromocja z myśleniem kilka lat naprzód
    Ciekawą grupą docelową dla niektórych przedsiębiorców są uczniowie. I nie chodzi tu wyłącznie o producentów batoników, soków czy gum do żucia. Grupę uczniów zauważyli też producenci towarów, których młodzi ludzie …
  • Zmiany na rynku walutowymZmiany na rynku walutowym
    Wszyscy inwestorzy z zapartym tchem obserwują sytuację na rynku światowym. Każde wahanie w sprzedaży światowych gigantów ma ogromny wpływ na gospodarkę. Inwestorzy są niczym płochliwe ryby – jedno niepewne, nieuzasadnione …
  • Paczki z lublina do londynuPaczki z lublina do londynu
    Paczki Lublin Londyn. W erze powszechnej globalizacji, która bez żadnych wątpliwości dotknęła również naszego kraju szczególną popularnością cieszą się usługi pocztowe. Pozwalają one osobom oddalonym od siebie nawet o tysiące …

Najnowsze komentarze

    Pozycjonalna ekonomia jest jedną z rozlicznych dyscyplin o charakterze naukowym. Przedmiotem jej zainteresowania jest przede wszystkim analizowanie zachowań, usług, dóbr oraz społecznych relacji, a także charakteryzujących się niską częstotliwością występowania zasobów. Generalnie rzecz biorąc, chodzi w tym momencie o takie rzeczy i wartości, które poprzez to, że są atrakcyjne z wielu powodów, występują rzadko i są na rynku niezmiernie pożądane. Można tutaj w ramach przykładów wymienić między innymi atrakcyjne stanowiska pracy czy luksusowe mieszkania. Są to zatem takie dobra, które w pojęciu ogólnym uchodzą za ekskluzywne. Jednym z założeń, na których bazuje ekonomia pozycjonalna jest takie założenie, które mówi o tym, że jednym z efektów wzrostu gospodarczego jest rozszerzanie się sfery konsumpcji publicznej. Pomimo jednak tego, występują tutaj takie dobra prywatne, które są dostępne jedynie dla dość zawężonego grona odbiorców – nie wszystkich bowiem na nie stać, ponieważ są bardzo kosztowne.

    Comments are closed.