Popularne

  • Ekonomia a dyskryminacja kobietEkonomia a dyskryminacja kobiet
    Dyskryminacja kobiet ma swój początek w momencie pojawienia się kobiet na rynku pracy. Niestety głośne dyskusje o równości płci nie mają nic do powiedzenia w obliczy finansowej dyskryminacji kobiety. Wiele …
  • Działania na giełdzieDziałania na giełdzie
    Aby skutecznie wejść na giełdę kiedyś trzeba było być właścicielem dużej korporacji, trzeba było być grubą rybą w świecie biznesu. Teraz można to wykonać bardzo prosto przez internet. Wystarczy logowanie …
  • Rachunek ekonomicznyRachunek ekonomiczny
    W ujęciu nauki jaką jest ekonomia pojawia się bardzo wiele kategorii – mniej lub bardziej ważnych. Niewątpliwie do grona tych najważniejszych zaliczyć należy taką kategorię jak rachunek ekonomiczny. Pod tym …

Najnowsze komentarze

    Gdy planujemy biznes musimy dokonać dokładnego rozeznania i zbadać dokładnie jakich i ilu posiadamy potencjalnych klientów. By ustalić jaki produkt czy usługa i po jakiej cenie spotka się z szerokim odbiorem. By tego dokonać należy na początek dokonać wywiadu (poprzez badania rynku: obserwacje, dyskusje i ankiety) i sprawdzić kto, w jakim wieku i w jakim stopniu zamożności jest naszym potencjalnym klientem. Następnie należy dokonać tak zwanej segmentacji rynku. Oznacza ona wyodrębnienie tej grupy klientów, których jesteśmy w stanie pozyskać. Czyli takich, których chcemy, możemy i potrafimy obsłużyć (sprzedać im dany produkt lub usługę). Potrafimy ich obsłużyć, jeśli mamy do tego odpowiednie warunki i odpowiednich pracowników o oczekiwanych kwalifikacjach. Bez dobrego wywiadu w aktualnym rynku i dokonania segmentacji rynku możemy doznać porażki już na początku, gdy dopiero rozkręcamy nasz interes. Musimy zdawać sobie sprawę jakiego produktu (czy usług) klient oczekuje i jaką cenę jest w stanie za niego zapłacić.

    Comments are closed.