Popularne

  • Uzdrawianie finansów firmyUzdrawianie finansów firmy
    Wiele firm w momencie rozpoczęcia się kryzysu gospodarczego zaczęła mieć różnego rodzaju problemy, które później przyczyniały się do ich upadku. Dlatego też te, które się ostały po szczycie owych problemów, …
  • Team building warszawaTeam building warszawa
    Team building-sukces w zasięgu grupy. Team building Warszawa to najlepsze zajęcia integracyjne poprawiające morale, zwiększające motywację, wzmacniające poczucie wspólnoty. Służą temu aby wygenerować „Ducha Walki”, który przyczyni się do rozwiązania …
  • 7 rad na sukces7 rad na sukces
    Istnieje wiele sposobów na to by zwiększyć swoje zyski na stronie internetowej. Jednak uściślić je można w liczbie siedem. Są to proste rady, które zaprowadzić nas mogą na sam szczyt. …

Najnowsze komentarze

    Gdy planujemy biznes musimy dokonać dokładnego rozeznania i zbadać dokładnie jakich i ilu posiadamy potencjalnych klientów. By ustalić jaki produkt czy usługa i po jakiej cenie spotka się z szerokim odbiorem. By tego dokonać należy na początek dokonać wywiadu (poprzez badania rynku: obserwacje, dyskusje i ankiety) i sprawdzić kto, w jakim wieku i w jakim stopniu zamożności jest naszym potencjalnym klientem. Następnie należy dokonać tak zwanej segmentacji rynku. Oznacza ona wyodrębnienie tej grupy klientów, których jesteśmy w stanie pozyskać. Czyli takich, których chcemy, możemy i potrafimy obsłużyć (sprzedać im dany produkt lub usługę). Potrafimy ich obsłużyć, jeśli mamy do tego odpowiednie warunki i odpowiednich pracowników o oczekiwanych kwalifikacjach. Bez dobrego wywiadu w aktualnym rynku i dokonania segmentacji rynku możemy doznać porażki już na początku, gdy dopiero rozkręcamy nasz interes. Musimy zdawać sobie sprawę jakiego produktu (czy usług) klient oczekuje i jaką cenę jest w stanie za niego zapłacić.

    Comments are closed.