Popularne

  • Biuro rachunkowe bielsko cennikBiuro rachunkowe bielsko cennik
    Biuro rachunkowe. Prowadząc przedsiębiorstwo wiele osób spotyka się z problemem zarządzania finansami. Ciężko wymagać by każdy obywatel naszego kraju był ekspertem w każdej dziedzinie i dotyczy to zarówno sfer życia …
  • Kredyt hipoteczny na kupno mieszkaniaKredyt hipoteczny na kupno mieszkania
    O kredytach hipotecznych można powiedzieć, że są jednymi z tych, gdzie bank dokładnie wyznacza cel, na jaki kredytobiorca musi przeznaczyć pieniądze, będące przedmiotem ich umowy. Bardziej szczegółowo rzecz ujmując, środki …
  • Studencka ekonomia. Podstawa sukcesuStudencka ekonomia. Podstawa sukcesu
    Student to osoba, która zna się na oszczędnościach jak mało kto. Mieszkanie w akademiku, studiowanie przez praktycznie cały dzień a do tego niezliczone imprezy dają podstawę, aby sądzić, że w …

Najnowsze komentarze

    Gdy planujemy biznes musimy dokonać dokładnego rozeznania i zbadać dokładnie jakich i ilu posiadamy potencjalnych klientów. By ustalić jaki produkt czy usługa i po jakiej cenie spotka się z szerokim odbiorem. By tego dokonać należy na początek dokonać wywiadu (poprzez badania rynku: obserwacje, dyskusje i ankiety) i sprawdzić kto, w jakim wieku i w jakim stopniu zamożności jest naszym potencjalnym klientem. Następnie należy dokonać tak zwanej segmentacji rynku. Oznacza ona wyodrębnienie tej grupy klientów, których jesteśmy w stanie pozyskać. Czyli takich, których chcemy, możemy i potrafimy obsłużyć (sprzedać im dany produkt lub usługę). Potrafimy ich obsłużyć, jeśli mamy do tego odpowiednie warunki i odpowiednich pracowników o oczekiwanych kwalifikacjach. Bez dobrego wywiadu w aktualnym rynku i dokonania segmentacji rynku możemy doznać porażki już na początku, gdy dopiero rozkręcamy nasz interes. Musimy zdawać sobie sprawę jakiego produktu (czy usług) klient oczekuje i jaką cenę jest w stanie za niego zapłacić.

    Comments are closed.